środa, 13 czerwca 2012

dla odmiany paznokcie :)

Witajcie dziewczyny, może dla odmiany pokaże Wam moją drugą pasję :)) hmm uwielbiam malowanie pazurków :))  nie miałam czasu na nie wiem jakie wzory ale w taki sposób zaakcentowane też mają swój urok. Zatem zapraszam do obejrzenia. Są to moje naturalne paznokcie, gdyby któraś miała wątpliwości :))


Wybaczcie, że wstawiam tylko jedno zdjęcie ale nie mam pojęcia  gdzie się podziała reszta.. Użyłam tutaj lakieru 1. Edit Cosmetics szybko schnącego nr   M 1k dodatkowo posypane brokatem :))
.. oraz paznokcie, które z nudy zrobiłam wczoraj... użyłam tu lakieru z miss selene mini nr 30:)   Może następnym razem, zrobię jakieś zdobienia :)




Pozdrawiam JoWi :))

2 komentarze:

  1. masz cudowny kształt paznokci!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziękuję, dziękuję :) Twoje Paulinko też są ładniutkie :) przyglądałam im się dziś :)

    OdpowiedzUsuń