poniedziałek, 25 czerwca 2012

Witajcie :))

Na wczorajszych zajęciach wizażu były do wykonania 3 makijaże. W trakcie ich wykonywania było nawet śmiesznie, także kolejne zajęcia uważam za udane :)) zapraszam do oglądania... 


-  make up na tzw ''Pamelę'' ( szał na różne odcienie beży oraz brązów,rozświetlenie pod łukiem brwiowym,  krzaczaste i nie uporządkowane brwi, mocno obrysowane usta konturówką z wypełnieniem w odcieniach perły, a prezentuje się on tak w moim wykonaniu :))






- kolej na  make up '' Gejsza'' -gejsze malują twarz na biało, zostawiając u góry pasek skóry, by podkreślić sztuczność makijażu, uzyskując przy tym ''efekt maski''. Następnie, czerwoną kredką obrysowuje oczy, maluje brwi ( w moim wykonaniu na czarno) oraz wargi ( czerwień- w kształcie ''serduszka'').  jak dla mnie to makijaż ten był dość  ciężki w wykonaniu, największą trudność sprawiła mi farba (pasta).  Farbkę nakładałam zwilżoną gąbeczką, raz przy razie ale i tak zostawały smugi ponieważ szybko zasychała. Efekt maski został uzyskany :) a moja gejsza wygląda tak hii :PP





 I jeszcze ja w makijażu gejszy, a wykonała mi go moja modelka Emilka :)) Jak Wam się podoba :P

 


- I na koniec zajęć  '' Bollywood make up '' makijaż ten jest ponętny, kuszący, w którym są mocno podkreślone oczy do tego można dodać jakieś kolorowe dżeciki :)) ja w swoim makijażu tego nie zrobiłam, ponieważ do końca zajęć zostało mi mało czasu, ale w najbliższym czasie postaram się wykonać go lepiej






 


Pozdrawiam JoWi :)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz