piątek, 27 lipca 2012

łosoś

Witajcie :)) 

Już dziś kolejny make up :)) 

Tak jak obiecałam kolejny make up :))  Wykorzystałam tu oczywiście nowe paletki sleeka jakie nabyłam ostatnio :)).. jestem zachwycona ich wysoką pigmentacją :) 
Inspiracją do makijażu był przeglądany dziś blog prowadzony przez Alinę Rose, wiem wiem .. ale nie mogłam się oprzeć tak mi się  spodobał makijaż w jej wykonaniu .. musiałam spróbować sama  :) 

Makijaż wykonałam standardowo na: podkładzie Glazela, cieciach z Sephory oraz z nowej paletki Sleek paraguaya :) Użyłam  tuszu do rzęs Gosh wonder volume, Bazy pod cienie z Virtual eyeshadow base :)

I jak się Wam podoba??












Mam nadzieję, że  się Wam podoba mój make up w takim wykonaniu :)) 

P.S. Przez kolejny tydzień nie będę w stanie pojawić się na blogu, ponieważ wyruszam na wakacje :)) a Wy gdzie odpoczywacie?? jakieś ciekawe miejsca ?? :P

Pozdrawiam JoWi  :D

2 komentarze: