środa, 22 sierpnia 2012

Marzyciel

Witajcie Kochane :))   Jak się macie??? Jakie plany na dziś ??? 

Dziś mam Wam do zaprezentowania mój makijaż dzienny przy którym użyłam dwóch paletek sleeka :) '' Oh so special'' i ''Paraguaya''.  
Z paletki ''oh so special'' użyłam cieni:

- gateau
-the mail 
-pamper

Natomiast z paletki ''paraguaya'': 

-stone
-peach gold


Pozostała część kosmetyków to:

- podkład Glazel Anti Shine :) 
- maskara z Gosh wonder volume
- baza z Loreal paris '' Lumi magique''
- róż oraz brązer pochodzi ze studia de maquillage jak również pomadka i błyszczyk :))

 Tak prezentuje się mój dzisiejszy makijaż z delikatnie zaakcentowanymi oczkami  :)) 
Jeśli macie jakieś pytania.. chętnie udzielę odpowiedzi  zapraszam do komentowania 






















Pozdrawiam Jowi :)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz