środa, 12 września 2012

autumn colors

Witajcie:P 

 Jesienią nie może zabraknąć odcieni brązów i beżu oraz różnych odcieni pomarańczy.., które już niedługo  pojawią się na spadających liściach...  

Tak więc mam WAM dziś do pokazania delikatny makijaż jesienny. Na górnej powiece znajduje się cielisty beż (bow) jako baza z paletki sleek 'oh so special' , załamanie powieki zostało zaznaczone kolorem ciemnego brązu (boxed) oraz beżu (the mail) z paletki cieni '' sleek oh so special'', natomiast na środkową część powieki ruchomej delikatnie wklepałam pomarańcz (tangelo) z paletki sleek ''paraguaya'' i roztarłam granice cienia. Dolną powiekę zaznaczyłam zielenią ze studia makijażu sephora.  Aby spojrzenie było bardziej zalotne delikatnie pogrubiłam górną linię rzęs brązową kreską oraz wytuszowałam rzęsy dwukrotnie mascarą z Gosh wonder volume. Na  koniec policzki .. naniosłam na nie delikatny róż ze studia makijażu sephora. Perłowym cieniem dla lepszego efektu zaznaczyłam kości policzkowe oraz łuk kupidyna. 

Zapraszam do oglądania.. wybaczcie jakość zdjęć .. :))









Pozdrawiam  Jowi :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz