piątek, 21 września 2012

Sunset


Witajcie :)

Dziś strasznie szybko leci mi czas.. co spojrzę na zegarek to już coraz później.. a ja tu jeszcze nic nie zrobiłam w domu.. :))  Zdecydowałam się dziś na makijaż jesiennego zachodu słońca, a moją inspiracją jest fotografia, którą znalazłam całkiem przypadkiem w internecie :)

Do makijażu użyłam:
- podkład Rimmel Wake me up 
- puder transparentny Kryolan tl2
- cienie z paletki Sleek Paraguaya oraz ze studia makijażu Sephora
- tusz do rzęs z Gosh wonder volume
- róż oraz błyszczyk do ust z zestawu studia do makijażu Sephora





















Mam nadzieję, że podoba się Wam taka wersja makijażu w takich kolorkach :)

Pozdrawiam JoWi :))

10 komentarzy:

  1. Ślicznie ci to wyszło kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ! Ja bym tylko dodała więcej żywych kolorków :) pozdarwiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak wspomniałam niżej, aparat nie łapie kolorów, nie wiem czemu.. na żywo wygląda to o wiele lepiej...

      Usuń
  3. świetny dobór kolorków pod inspiracje :D
    makijażyk wygląda zdecydowanie jak owy zachód słońca :)
    i taki bardzo na czasie jeżeli chodzi o porę roku jaką właśnie mamy :)
    Świetnie
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)))
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście kolorki na żywo wyglądają lepiej, a na zdjęciach tego nie widać.. pozdrawiam

      Usuń
  4. Woooow, piękne odwzorowanie kolorów w makijażu :) Ja bym tak nie umiała połączyć kolorów, sama pewnie wyglądałabym jak clown w plamach na oczach, a u Ciebie wszystko tak płynnie przechodzi...:D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Berciuch, nic trudnego wystarczy trochę poćwiczyć i pobawić się kolorem..a napewno wyszło by Ci tak samo a może nawet i lepiej :))

      Usuń
  5. Bardzo ładnie oddałaś klimat tego zdjęcia na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że Ci się podoba:) starałam się jak mogłam :)

      Usuń