poniedziałek, 15 października 2012

Dziurawe czoło :D

Tak jak dziś zapowiadałam, coś dziwnego coś czego jeszcze nie robiłam... myślałam że to będzie prostsze i wyjdzie lepiej...Na początek mała rana postrzałowa prosto w czoło :D... powiem szczerze osoby, które wykonują takie charakteryzacje mają wyobraźnie i dryg do tego... albo to  kwestia ćwiczeń.. Może kolejne moje prace będą o wiele lepsze :)) 
Poniżej przedstawiam moją pierwszą charakteryzację z raną postrzałową:) 
Zdjęcia są przyciemnione dla lepszego efektu :)










Pozdrawiam JoWi :))

9 komentarzy:

  1. Wyszło Ci to naprawdę całkiem dobrze :) Naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. starałam się jak mogłam, mam nadzieję że nikogo nie przestraszyłam swoim wyglądem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaz wygląda jak z horroru super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!!!
    super blog
    zapraszam do mnie
    obserWUJEMY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dołączam Cię do obserwowanych bo stylizację są w moim stylu :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Hi!! :)
    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Gaby :)
      I like your blog too, you have a great style and I also fallow your blog :)

      Usuń