piątek, 19 października 2012

Halloween hand

Witajcie, :))
Mam nadzieję że jednodniowe spóźnienie z moim obiecanym postem mi wybaczycie... powód.. to egzamin o którym Wam już wcześniej wspominałam... oczywiście zdany więc jest spokój.. 

Ostatnio mam ochotę na różnego rodzaju charakteryzacje ran, zadrapań itp... więc próbuję i robię co mogę :)) Dziś mam charakteryzację halloween'ową  na zombiaka ale... nie twarzy tylko dłoni :D :D wrrr 
Użyłam tu jakiegoś starego podkładu, którego w ogóle nie używałam ponieważ kupiłam za jasny.. a teraz się jednak przydał :) Następnie mocno wykonturowałam dłoń brązowym cieniem.. dodatkowo miejsca stawów zaznaczyłam cieniem białym dla lepszego efektu takiej starej zniszczonej dłoni.. dłoni zombie..

Nie posiadam jeszcze niestety sztucznej krwi, więc zastąpiłam ja czerwoną pomadką :D ihih trzeba sobie jakoś radzić... a efekty oceńcie same :))



























Mi się efekt ''strasznie'' podoba, wiadomo lepiej by to wyszło gdybym posiadała sztuczną krew :D.. Chcecie więcej takich charakteryzacji??? A może wolicie tylko makijaże już bez żadnych ran dziur i skaleczeń :) 
Czekam na komentarze i propozycje :)) 

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu 
JoWi :))

9 komentarzy:

  1. tak właśnie miało to wyglądać :) cieszę się że się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahahaha :D to ZDECYDOWANIE mój klimat !!!
    Wyszło Fantastycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. aż strach się bać :D super efekt :) masz rękę do charakteryzacji, tworzysz wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń