środa, 24 października 2012

More blood

Hejka :) 

Dziś nieco mniej efektowna praca .. chyba lepiej czuje się w robieniu charakteryzacji rąk.. bo z tej nie jestem zadowolona... Może to efekt dzisiejszego zmęczenia.. (męczący dzień na uczelni) ale obiecałam że coś zmaluje i jestem.. Stwierdzam, że wystarczy tych charakteryzacji.. kolejne posty będą dotyczyły makijażu na wesele, ponieważ w tą sobotę jadę właśnie na ślub kolegi mojego narzeczonego :) 

Dziś krótki post.. dlatego może pokaże Wam co mi wyszło.. zdjęcia nie są dobrej jakości bo mnie noc zastała już przy robieniu tego.. ;/ ahh 












Poniżej przedstawię również co mnie tak dziś zmęczyło.. 

Dziś robiłam bieżnik, również na podkładzie słomianym. Bieżnik ten najpierw wyplatałam gałązkami jodełki a następnie dekorowałam wierzbą mandżurską z dodatkiem kłosów oraz zatrwianem.. efekt widać na zdjęciach 







13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. poważnie?? :) a myślałam że kiepsko mi to wyszło

      Usuń
  2. Aż mnie ciarki przeszły :) brr :) Dziękuję za rady u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no Kochana ZABAWA ;) to najważniejsze co w takiego typu charakteryzacji jest istotne !!!
    wyszło :) ekstraaa !!! mrocznie :) krwiście :D to co powinno być w takim makijażu jest ;) i to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się cieszę :) że się podoba :)

      Usuń
  4. Kurcze.... Chyba najlepszy tego typu makijaż jaki do tej pory widziałam, jestem pod wrażeniem!!!

    Jeżeli masz ochotę zapraszam na

    www.blondineczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba :) Tylko na ranka na policzku mnie nie przekonuje :) Ale usta genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz też tak myślałam że ta rana jakaś taka nie bardzo... ale już ją zostawiłam :))

      Usuń
  6. nice blog ^^ loves it)

    follow me and i will follow you)
    http://amenfashion-christy.blogspot.cz/

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow amazing! Liked your style! Follow each other on GFC?

    http://www.lookbookunlimited.com/

    OdpowiedzUsuń