poniedziałek, 22 października 2012

Wieniec

Hejka :P

Dziś post całkiem z innej beczki.. Jak już wiecie studiuję Ogrodnictwo na specjalności Tereny zieleni i dekoracje roślinne.. tak więc dziś pochwalę się co wykonałam na zajęciach .. tak dla odmiany:))

 Z racji zbliżającego się świętach listopadowego ''Wszystkich Świętych'' miałam za zadanie na zajęciach wykonać wieniec, począwszy od podstaw .. czyli wyplecenie wieńca na podkładzie słomianym a następnie udekorowanie go wcześniej zrobionymi ozdobami typu girlandy, krzyże, różyczki z liści klonu :) Ja na wcześniejszych zajęciach przygotowałam sobie krzyż własnoręcznie wypleciony i udekorowany 3 różyczkami. Po wypleceniu wieńca przyszedł czas na udekorowanie go.. Krzyż umieściłam z lewej strony wieńca i umocowałam go drucikiem tak aby nie odpadł, następnie po prawej stronie umieściłam kilka zasuszonych czerwonych róż a pod nimi umieściłam zatrwian.. 

Zrobienie takiego wieńca nie jest trudne, trzeba mieć tylko koncepcję na to co chce się zrobić, mieć materiały oraz oczywiście chęci jak i czas :) ponieważ trochę się przy tym trzeba nasiedzieć... 
Ja robiłam coś takiego pierwszy raz i jestem zadowolona z efektu :)

Niestety posiadam tylko dwa zdjęcia, ponieważ w dzień zajęć miałam rozładowaną baterię w aparacie..  :/






I jak podoba się ???
Pozdrawiam JoWi :))

7 komentarzy:

  1. Ciao ti invito a visitare il mio blog e la mia pagina facebook....
    Fammi sapere cosa ne pensi! <3
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog
    Potremmo fare uno scambio di like/follow se ti va!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi i don't understand Italian language...;/ can you repeat in English??

      Usuń
    2. Sorry babe! I was wondering if u would like to follow each other!
      Just follow me on GFC and I will follow u back!
      http://namelessfashionblog.blogspot.it/

      Usuń
    3. I follow you :) thank you for inviting me to your blog :P

      Usuń
  2. podoba !:)))
    a kolezanka wyzej zaprasza Cie na swoj blog i fanpage no i do obserwowania oczywiscie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius (zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną )

    OdpowiedzUsuń