poniedziałek, 29 października 2012

Make up weselny

Witajcie, mam nadzieje że mi wybaczycie... obiecałam że post zostanie napisany wczoraj.. ale wiecie jak to jest po weselu nie miałam siły ruszyć palcem .. chyba się przeliczyłam :) przespałam cały dzień i dopiero dziś wracam do żywych :))

Post jak w tytule dotyczy mojego makijażu, który zmalowałam sobie na wesele, nie jest to mega mocna wersja a wręcz delikatna w brązach i beżach. Na granice powieki ruchomej wklepałam cień ciemno brązowy z paletki sleek OSS blendując go i wyciągając do góry :) Następnie na środkową część aż do kącika wewnętrznego nałożyłam cień beżowy również z tej samej paletki.. Na koniec dla większego efektu dodałam trochę brokatu oraz zagęściłam delikatną kreseczką linię rzęs, wytuszowałam rzęsy, wykonturowałam twarz pomalowałam usta błyszczykiem.

Z włosami praktycznie nie robiłam nic, zdecydowałam się, że potraktuje je jedynie prostownicą.. ale tylko ten jedyny raz.. bo jak już wiecie włosów nie prostuję już jakieś 3 mc :D (sukces)

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, śpieszyłam się a chciałam Wam pokazać jak wyglądałam :))
Czekam na Wasze komentarze :))
















Pozdrawiam Jowi :))

18 komentarzy:

  1. delikatnie bardzo, ale ładnie podkreślający urodę makijaż :) jakbym ja szła na wesele, to bym się pokusiła o coś mocniejszego, ale to ja, bo lubię mocne makijaże i jeśli mam okazję poszaleć to z niej korzystam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Lubię delikatne makijaże, może dlatego że nie zawsze mam okazję wystąpić w wersji mocniejszej i nie jestem do tego przyzwyczajona, może przy następnej okazji skuszę się na coś bardziej mocniejszego niż ten tutaj make up :P
      pozdrawiam

      Usuń
  2. ja rowniez uwielbiam delikatne makijaze, idealny nawet na uczelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!
    bardzo fajny blog, dużo ciekawych, przydatnych rzeczy...jak dla mnie! :)
    będę tu chętnie wracać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie choc bardzo delikatnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. you look beautiful! :D

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/
    $100 Shopbop Gift Card Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  6. b.ładnie ;)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny makijaż :) Miło się patrzy na Twoją buzię ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this make up! It´s so natural!!


    https://www.facebook.com/jowhitecandy?ref=hl
    http://www.jowhitecandy.pt/

    OdpowiedzUsuń