piątek, 5 października 2012

Chaber&Czerń

Witajcie, tak jak wczoraj obiecywałam, dziś znalazłam trochę czasu aby coś dla Was zmalować. :))Dziś zaczyna się weekend więc pewnie większość z Was wybierze się na imprezę, dlatego postanowiłam zmalować coś co nada się właśnie na  taką okazję bądź na jakieś spotkanie.. oczywiście wieczorne :))

Makijaż wykonałam w kolorze chabrowym z dodatkiem czerni. Na całą twarz dałam podkład z Rimmel wake me up po czym zmatowiłam go pudrem transparentnym z Kryolana. Na górną powiekę wklepałam bazę pod cienie z Virtual eyeshadow. Następnie na całą powiekę naniosłam czarny cień oraz roztarłam  jego granice w załamaniu powieki. Cień pochodzi z paletki sleek ''OSS''. Na środkową część powieki ruchomej użyłam cienia w kolorze chabru, który pochodzi  ze  studia makijażu Sephora. Linię rzęs delikatnie zaznaczyłam eyelinerem, który jest jednym z sześciu znajdujących się w palecie studia makijażu z Sephory. Na linię wodną dodałam kreskę w kolorze czerni. Na koniec wykonturowałam twarz oraz wytuszowałam rzęsy maskarą z Gosh wonder volume.

I jak się Wam podoba?? Mam nadzieję, że taka wersja makijażu się którejś z Was przyda na wieczorny wypad na imprezkę :)

Życzę udanego weekendu 
















Pozdrawiam JoWi :))

8 komentarzy: