środa, 21 listopada 2012

French manicure

Witajcie  :)), dziś post całkiem z innej beczułki :D hihih.. a mianowicie o paznokciach :D Miałyście kiedyś coś takiego, że macie manie na malowanie paznokci? Ja tak mam, czasem potrafię jednego dnia mieć czerwone, a już następnego zmienić to i mieć np. ''french manicure'' :D Nie jestem specjalistką od paznokci, ale tak jak wykonywanie makijażu lubię wykonywać tak lubię też upiększać swoje paznokcie :) Moja płytka paznokcia jest dość duża więc mogę sobie pozwolić na ciekawe wzorki :) (hehe tak tak trzeba jeszcze umieć te wzorki :D)  Jednak dziś prosty french manicure, standardowo z białą końcóweczką ... a nierówności białego lakieru wyretuszowałam złotą kreską :)) Aby biały kolor lakieru był mocniejszy dałam dwie warstwy. Całą płytkę pokryłam bezbarwnym lakierem również podwójną warstwą. 

Pamiętajcie nie jestem specjalistką od paznokci, uczę się metodą prób i błędów, wiem że moja '' linia uśmiechu'' nie jest najpiękniejsza ale uważam że jak na moje możliwości wyszło całkiem dobrze :) 

P.S. Zrobiłam osobną zakładkę o paznokciach ale nie mam zielonego pojęcia jak mam umieszczać tam nowe posty... tak jak w menu głównym.. Czy któraś z Was się orientuję jak mam to uczynić??? Jeśli tak dajcie znać w komentarzach

Czekam również na cenne rady co do mojego french manicure :)


 Tutaj macie moje wczorajsze wykonanie w kolorze czerwieni, a końcówka delikatnie obrysowałam złotem :) 






  A tutaj już dzisiejsze...









I lakiery jakimi wykonałam dziś frencha ..









 Troszkę długaśny ten dzisiejszy post :D hih

Pozdrawiam JoWi :))


9 komentarzy:

  1. Powinnaś zrobić tzw linie uśmiechu przy frenchu,czyli poprowadzić biała końcówkę po łuku. Na prosto nie wyglada to zbyt estetycznie, ale pomysł z połączeniem ze złotem bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem że linia uśmiechu powinna być prowadzona po łuku, ale dziś mi to jednak nie wyszło bo dawno robiłam french'a ale dziękuję :))

      Usuń
  2. łączyłam kiedyś ze srebrem, ale ze złotem też ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja ze srebrem chyba jeszcze nie :)

      Usuń
  3. fajny ten pomysł ze sreberkiem, dodaje uroku :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) musiałam jakoś ukryć moje niedoskonałości :D

      Usuń
  4. love this! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak uśmiechu. Jeśli nie masz wprawy lub Ci się nie chce ładnie malować frencha to kładź bardzo cienką (tu wydaje mi się jest zbyt grubo) warstwę białego lakieru na niepomalowane odtłuszczone paznokcie i jak lakier nieco przeschnie "wytrzyj" nierówności tworząc linię uśmiechu przy pomocy korektora do lakieru :) banalne! A można super efekt osiągnąć :)

    Pozdrawiam :)
    www.niebieski-szaliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń