piątek, 2 listopada 2012

Kolorkowo

Hejka :)

Dziś krótki post.. Chciałabym Wam pokazać mój make up jaki sobie zmalowałam. 
Nie jest to już propozycja na halloween, a raczej zwykły dzienny makijaż :) w odcieniach fioletu..

Jeśli jednak w trakcie dnia dostaniecie zaproszenie od tajemniczego wielbiciela :D:D na spotkanie we dwoje, to niekoniecznie musicie zmieniać cały swój make up dzienny.. wystarczy, że delikatnie go podrasujecie  dodając do tej wersji  czarną kreskę wyciągniętą do góry, zmienicie kolor szminki bądź błyszczyka i gotowe :PP 

Zapraszam do zdjęć :PP















Jestem ciekawa, jakie makijaże dziś  sobie zmalowałyście.. ??
Może macie jakieś pytania dotyczące mojego wyboru??
Życzę Wam udanego dnia..

Pozdrawiam JowI :))


22 komentarze:

  1. kosci policzkowe bardzo ładnie podkreslone ;)
    oczka super;0
    wylacz sobie weryfikacje komenatarzy troche to wkurza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie Bery:* nawet nie wiedziałam że mam tą weryfikację włączoną a nie powiem sama się denerwuję jak ktoś to ma :D także weryfikacji już nie ma :))

      Usuń
  2. bardzo delikatny makijaż i bardzo ładnie roztarty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh muszę następny makijaż zrobić w wersji mega mocnej :P :P

      Usuń
  3. super makijaż, idealnie pasuje do koloru Twoich oczu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny makijaż!
      dziękuję za odwiedziny mojego bloga i miły komentarz;)

      Usuń
  5. Bardzo ladnie Ci wyszlo :) czekam jednak teraz na jakies mocniejsze smoky eyes-co Ty na to ?;) ja dzis mialam makijaz wykonany paletke Sleek Storm -postawilam na zloto z brazem i granatem ;) pozdrawiam CIe serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się zmalować coś mega mocnego :P wkrótce ... :D :D również pozdrawiam

      Usuń
  6. ja również czekam na coś mocniejszego :)
    poza tym zapraszam do wzajemnego obserwowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż <3
    Może zrobię sobie podobny jutro do szkoły? :P Zainspirowałaś mnie :P
    Obserwujemy?
    Buziaki :*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że spodobał Ci się mój makijaż :)) Mam nadzieję, że pochwalisz się swoim wykonaniem :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Śliczny makijaż !
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny make-up !
    Oczka wyglądają cudnie :)
    Ja nie mam za bardzo talentu do makijażu z resztą zazwyczaj używam tuszu i kredki :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie każdy ma talent, to tylko kwestia opanowania techniki :)) także ćwicz kiedy możesz :) pozdrawiam serdecznie i dzięki za miły komentarz

      Usuń
  10. Naprawdę świetny make up ;) Bardzo ładnie dobrane kolory :D

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne makijaże :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń