czwartek, 8 listopada 2012

Smokey eyes

Witajcie kochane :))
 Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą chwilową nieobecność.. ale miałam mały bałagan ...
Wracam do Was z obiecanym smokey eye. Bazą tego makijażu jest tzw " V" wykonana czarną kredką z sephory. Na wcześniej roztartą kredkę wklepałam delikatnie ciemną zieleń z dodatkiem brokatu, natomiast na środkowej części znalazło się złoto.Wewnętrzny kącik oka zmalowałam beżem. Załamanie powieki delikatnie zblendowałam, dzięki czemu uzyskałam efekt przydymionego oka.Całość podkreśliłam eyelinerem w kolorze zielonym :) Na koniec wytuszowałam rzęsy mascarą z Gosh. A tak prezentuje się całość :))






Oczywiście makijaż robiony wieczorem.. dlatego słaby efekt widoczny na zdjęciach... 




Pozdrawiam Jowi :))

11 komentarzy:

  1. super! chyba sama spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zielony... ciekawy :) pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz talent pięknie:)

    szukam inspiracji:D, dołączyłam do ciebie:)
    zapraszam do mnie http://adia19888.blogspot.com/

    adia1988;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makijaż!
    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń