poniedziałek, 19 listopada 2012

❀❀Smokey eyes :)❀❀

Witajcie moje drogie :))
Po dość długiej nieobecności powracam do Was ze smokey eyes w kolorach przydymionej czerwieni. Makijaż został zrobiony na podkładzie z Rimmel Wake me up, podkład zmatowiłam pudrem fiksującym z kryolana TL2. Na górną powiekę w zewnętrzny kącik oka wklepałam brązowy cień z paletki sleek OSS, następnie na wcześniej wklepany brąz delikatnie aż po załamanie powieki roztarłam cień czarny również z tej samej paletki. Na środek  poszła czerwień ze studia makijażu z sephory. W wewnętrzny kącik oka wklepałam cielisty beż. Wszystkie te cienie delikatnie ze sobą połączyłam blendując je tak aby cienie przechodziły jeden w drugi.  Na poliki poszedł róż  ze studia makijażu sephora. Na usta delikatnie przy użyciu własnego palca :D wklepałam troszeczkę pomadki w kolorze czerwieni zmieszanej z różem pochodzącej ze studia makijażu sephora :D :D :D

Mam dziś dla Was trochę więcej zdjęć niż zazwyczaj, jednak koloru jak zwykle nie udało się do końca uchwycić.. tak więc zapraszam do oglądania i komentowania :) 























Mam nadzieję że się podoba takie wykonanie smokey eyes w kolorze czerwieni. Zaczynam zastanawiać się nad tematyką kolejnego postu.. jeśli się już zdecyduję to dam znać. A może WY macie jakieś propozycje??? :))

Pozdrawiam JoWi :))

9 komentarzy:

  1. na zdjęciach wygląda jak róż taki ciemny. ładnie, tak dziewczęco ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom, na zdjęciach tak wyszło, ale w realu to czerwień może nie mocna ale czerwień :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż ;) fajnie zcieniowana powieka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie to połączenie :)
    ostatnio u mnie równiez pokazywałam coś podobnego, róż jedynie był nieco jaśniejsze, łososiowy prawie :)
    Aaa no i ja oczywiście doamlowałam kreche... ale ze mnoie to krechomaniaczka i dlatego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jakoś nie lubuje w kreskach nie wiem czemu :) wiadomo że krecha dodaje zalotnego spojrzenia i pazurka ale jednak to nie dla mnie :D heh może kiedyś się skuszę :P

      Usuń
  4. Bardzo fajny makijaż w odważnych kolorach :) Pasują Ci :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń