poniedziałek, 26 listopada 2012

SnapShots make up

Witajcie kochane..:)
Dziś zabrałam się do zrobienia makijażu moją nową paletką Snapshots Sleek'a.. trochę mnie poniosło ha ha 
Trochę przypomina mi to elfa :D ha ha ha no cóż czasem zdarza się że łapię bzika ale to chyba dobrze :)) 
W zewnętrznym kąciku oka wyciągniętym aż po końce brwi dałam kolor ''Washed ashore'', następnie  załamanie powieki zaznaczyłam ''Tequila sunrise''. Na środkową część powieki ruchomej wklepałam ''Green iguana'' i ten sam kolor znalazł się na środku dolnej powieki. Dodatkowo dałam kreseczkę w zewnętrznym kąciku oka w kolorze '' Sunset'' oraz podkreśliłam tym kolorem zewnętrzną część dolnej powieki. W wewnętrzny kącik oka wklepałam delikatnie zmieszane kolory ''Sand walker'' oraz ''Martini''

Mam nadzieję że taka wersja przypadnie Wam do gustu :D 
Zapraszam do oglądania fotek oraz komentowania :D















Pozdrawiam serdecznie JowI :))

13 komentarzy:

  1. ooo! ale fuzja kolorów. odważnie dość i efekt jest niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobrze ze zaszalalas troszke;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj coś czuje, że to nie koniec szaleństwa kochana :)) Muszę tą paletkę dobrze przetestować :) bo pigmentacja jest mega mega mocna :))

      Usuń
  3. Takie kolorki mraaau :D uwielbiam :) Ja nie mam kompletnie oporów by takie stosować :)

    obserwuje z mila checia i zapraszam do tego samego, milo bedzie sie zaprzyjaznic bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom ja to raczej w beżach zazwyczaj paraduje :) a tą paletkę dopiero testuję :D

      Usuń
  4. może nie na co dzień, ale chętnie bym się tak pomalowała na jakieś wyjście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest tylko takie moje małe szaleństwo i zabawa kolorem :) hhii

      Usuń
  5. Może tym razem się powiedzie :) Zapraszam na rozdanie u mnie, a i czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno wezmę udział, a nowy post pojawi się hmmm jutro :)) pozdr

      Usuń
  6. Dal takiej młodej osoby jak Ty, super!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham paletkę Snapshots :) fajne kolorki połączyłaś , brakuje mi tylko kreski na górnej powiece ..Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom muszę zacząć pokazywać się w krechach :))

      Usuń