piątek, 23 listopada 2012

Snapshots Sleek

Witajcie :)
Dziś krótka notka dotycząca nowej paletki sleek'a którą właśnie wczoraj dostarczył mi listonosz z gratisem od sprzedawcy. Jak widać po tytule posta jest to paletka Snapshots, która ma przepiękną kolorystykę.. 




Dodatkowo do paletki dostałam gratis i jest to Baume a levres tinted lip balm, który prezentuje się tak (zdjęcie zapożyczone) kolor jest dokładnie taki sam jak kolor opakowania.


ale niestety z tego nie jestem zadowolona ponieważ był on otwarty przez kogoś i w środku znajdują się wyraźne zarysowania produktu. Ale tak to bywa z gratisami... ;/ 

Jutro może uda mi się wygospodarować trochę czasu żeby stworzyć jakże piękny makijaż jakże pięknymi cieniami :D:D:D a na dzień dzisiejszy życzę Wam udanego dnia :)

Napiszcie czy posiadacie paletkę snapshots i czy jesteście z niej zadowolone :) 
Pozdrawiam JowI :))

14 komentarzy:

  1. no ciekawa jestem jak się ta paletka sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie post z make up'em, mam nadzieję że będę zadowolona z niej tak jak i z innych paletek

      Usuń
  2. ale piekna juz makijazu sie nie oge doczekac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro postaram się coś zmalować :))

      Usuń
  3. kolorystyka podobna do paletki Monaco :) czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że ona chyba ma perłowe cienie? a byłam pewna że to maty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paletka , ma swietne kolory :)
    Testuj i pokazuj :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki :) mam jedną paletkę Sleek, ale nie zachęciła mnie do kupienia kolejnej ;)

    OdpowiedzUsuń