piątek, 30 listopada 2012

Takie tam :)

Witam, dziś odmiennie .. paznokciowo.. oczywiście jak już wiecie lubię sama dla siebie bawić się paznokciami i na swój sposób je zdobić. Nie są to zdobienia profesjonalne bo nie posiadam z tego zakresu żadnego szkolenia ani kursu, więc proszę o wyrozumiałość...wiem że są nijakie ale to nic mi się podobają :D Moje zdobienia przykleiłam na lakier bezbarwny.  Dla lepszego efektu posypałam paznokcie delikatnie turkusowym brokatem i pomalowałam jeszcze raz  lakierem bezbarwnym :D

I jak podoba się ? Więcej zdjęć znajdziecie w zakładce paznokcie :))



Pozdrawiam Jowi :))

17 komentarzy:

  1. Wyglądają pięknie ! Idealne na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na amatorkę baardzo przyswoicie! ;) w sumie mogłabym takie nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nom profesjonalistką nie jestem :) zawsze to jakieś zdobienie jest a paznokieć nie jest goły :))

      Usuń
  3. zrób sobie takie na sylwka naprawde super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana, no może uda mi się zrobić coś podobnego :))

      Usuń
  4. masz bardzo łade paznokcie. i nie chodzi mi teraz o sposób ozdobienia ich, tylko o ich poielęgnację. Jak widzę są zdrowe i moce, oraz długie i śliczne. Skórki też niczego sobie.. zazdroszczę, choć "hoduję" na Boze Narodzenie.. ;p

    Dołączam do rodzinki obserwatorów.. Odwdzęczysz się?

    xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. cieszę się że Ci się podoba :))

      Usuń
  6. podobają mi się :) zrobiłam kiedyś identyczne tylko wtopione były w akryl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom a ja zrobiłam to na lakierze bezbarwnym i efekt prawie ten sam :PP

      Usuń