wtorek, 6 listopada 2012

Smokey eye --> zapowiedz

Witajcie :)

 W komentarzach prosiłyście mnie o coś ciemniejszego, bo zazwyczaj moje makijaże są raczej delikatne :) Więc z tej okazji mam dla Was coś co właśnie wymyśliłam.. ale to dopiero zapowiedź jutra :D hihih tak tak przytrzymam Was trochę w niepewności. Do zmalowania tego make up'u użyłam paletki sleeka OSS oraz STORM, kolorki jak widać to czarny złoty i trochę niebieskiego, oczywiście aparat o tej porze nie złapie tych kolorów co trzeba ale coś widać :)) 

Czy tego typu make up chciałyście?? 
A może wolicie jeszcze ciemniejsze smokey  :)) 

Jutro jeśli wystarczy mi czasu zrobię makijaż krok po kroku :) 






Pozdrawiam JowI :))

6 komentarzy:

  1. odmiennie od delikatnych i powiem, że też ładnie Ci wyszło. ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak napisałam w poście makijaż został zrobiony w 5 minut tak aby jutro skomponować coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , super :) czekam więc na dalsze fotki :) no i moga byc nawet jeszcze ciemniejsze makijaze , czemu nie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez chcialabym umiec wyczarowac cos takiego w 5 minut , swietny makijaz ! Dodaje do obserwowanych oraz nominuje : http://tmcbeauty.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt piorunujący, czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne połączenia :)) Świetnie to wygląda !! :)))

    Tag zrobię już niedługo !! :)

    OdpowiedzUsuń