niedziela, 16 grudnia 2012

New image

Witajcie, jak się macie? Ponury dzień dziś.. mokro i zimno, raz deszcz, raz śnieg.. :)) Pogoda brzydka ale ja dziś mam dobry humor i przychodzę do Was żeby pochwalić się moją nową fryzurą :) W sumie nie jest to aż tak wielka zmiana ale jednak zawsze coś :)) Włosy musiałam już podciąć, ale jak się okazało po ostatnim moim cięciu moje włosy były różnej długości i trzeba było wyrównać.. więc z podcinania końcówek wyszło obcięcie. Ale jestem zadowolona, grzywkę miałam zawsze jak byłam mała, także to nic nowego :))

Makijaż  miałam dziś bardzo delikatny, jedynie zaznaczyłam ciemno brązowym cieniem linię rzęs oraz dałam na kości policzkowe troszkę różu :)) 




Pozdrawiam Jowi :))

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz z taką grzywką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, a jak egzamin zdany już??

      Usuń
  2. pasuje Ci grzywka :) ja tak się czaję na obcięcie grzywki ale za każdym razem stwierdzam, że jednak nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jowi ślicznie i jak ta grzywka zwraca uwagę na oczka Twoje które są ogromne :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń