piątek, 11 stycznia 2013

Black&Sunset

Witam witam :) moich obserwatorów.. :)) Powoli powracam do Was z moimi makijażami. Po dość długiej nieobecność przychodzę z makijażem, który możemy wykorzystać na wieczorne wyjście. 

Wykonałam go cieniami z paletki sleek snapshots (cień sunset) i oh so special. (cień black). Podkład z Rimmel wake me up (200 soft beige), całość utwardziłam pudrem fiksującym z kryolana w kolorze TL2 Na koniec wytuszowałam rzęsy mascarą z Miss sporty studio lash 3d volumyhic, którą już kiedyś Wam pokazywałam.

Zdjęcia nie są dobrej jakości ponieważ robiłam je w nocy więc z braku odpowiedniego oświetlenia są jakie są. Ale.. może uda mi się zrobić coś za dnia.. choć to jest ostatnio bardzo ciężkie bo za dużo mam na głowie :) Dopiero teraz zaczynam funkcjonować, jakoś przeżyłam ten tydzień po tak długiej przerwie świąteczno sylwestrowej.  Mam nadzieję, że choć trochę się Wam spodoba i zachęci do ponownego odwiedzania mojego bloga. 






Pozdrawiam Jowi :))

11 komentarzy:

  1. lubie bardzo paletkę Sunset :)))
    wracaj Jowiii do nasss !!! :)
    zdjęcia nocne rzeczywiście do łatwych nie należą bo sztuczne oświetlenie zazwyczaj nam nie pomaga w ukazaniu piękna makijażu ale fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wracam wracam ale bardzo powoli, muszę się dostosować.. a jutro egzamin na prawko więc lekki stresik jest :)

      Usuń
    2. o kurcze to powodzenia ja 5razy zdawałam i niestety poległam :(((

      Usuń
    3. ojj mam nadzieję, że trafi mi się jakiś dobry egzaminator i nie będzie chciał mnie zdenerwować :))

      Usuń
  2. Śliczny Make Up, lecz.. no, ja bym sobie darowała go.. stawiam na delikatne podkreslenie zalet..
    Ale wcale nie mówie, ze te dzieło jest brzydkie.. Podoba mi sie., ale nie poamlowałabym się w te sposób..
    Pozdrawiam Cię cieplutko.. :*
    Buziaczki.. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również w większości moich wykonywanych makijaży stawiałam na delikatne podkreślenie urody, ale moje obserwatorki prosiły mnie wcześniej na coś mocniejszego więc staram się podążać za prośbami :) pozdrawiam Jowi :)

      Usuń
  3. Odważny :) Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. odważne make up'y są jak najbardziej dla ludzi, więc popieram takie wariactwa ;) ja w ogóle, kiedy żyję na nico wolniejszych obrotach niż teraz, robię codziennie dwa makijaże, bo nie mogę się zdecydować, czy chce delikatnie, czy z pazurem i kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne makijaże :) obserwuje i zapraszam do mnie : http://looking-for-somethnig.blogspot.com/ dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń