piątek, 4 stycznia 2013

I znów w domku

Witajcie kochane po jakże długiej nieobecności. Wcześniej Wam pisałam czemu mnie nie będzie, ale przypomnę się.. od połowy grudnia byłam za granicą, dlatego nowe posty nie pojawiały się. Byłam zajęta oglądaniem bajek i zabawą z moją chrześnicą. Ale od teraz się to zmieni, posty makijażowe zaczną się pojawiać, a już dziś pokażę Wam jak przygotowywałam się do zabawy sylwestrowej z moją 3,5 letnią Majeczką. Makijaż pierwsza klasa wykonany farbkami do malowania twarzy pochodzenia holenderskiego. :)) 

A w nowym 2013 roku chciałabym Wam również życzyć wszystkiego co najlepsze. Niech ten rok będzie lepszy niż poprzedni.







Pozdrawiam Jowi :))

15 komentarzy:

  1. To musiała być świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku.. jaka śliczna dziewczynka.. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego makijażu to tylko pozazdrościć! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Post o kwiatkach ;) Zapraszam :)
    http://niebieski-szaliczek.blogspot.com/2013/01/kwiaty-one-stroke-na-lakierze.html

    OdpowiedzUsuń
  5. to był zdecydowanie najpiekniejszy makijaz he he:d robiony przez małe dzieciatko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że wyrośnie z niej wielbicielka kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam Jowi na Twoje makijaze:)

    OdpowiedzUsuń