sobota, 12 stycznia 2013

Purple haze&Sand walker

Hejka...:))

Jak się macie w ten dzisiejszy śnieżny i jakże dobry dla mnie dzień?? Dlaczego dobry??... a bo dlatego, że dziś miałam egzamin na prawo jazdy. Podchodziłam do niego pierwszy raz (teoretyczny oraz praktyczny). Kiedy się rano obudziłam, byłam pewna że nie zdam.. bo wszędzie biało i nie zapowiadało się żeby miało przestać padać.. Ale ktoś czuwał nade mną i ZDAŁAM :)) Jestem mega szczęśliwa bo wiem jaki to stres.. I z tej okazji przychodzę do Was z makijażem. Nie pamiętam dobrze ale jakoś w tym okresie zaczynają się powoli przygotowania do studniówek.. więc zmalowałam coś co można wykorzystać właśnie na taką okazję. Makijaż wykonałam w kolorach fioletu i beżu. Standardowo na cieniach sleek'a. 

Wykorzystane paletki to: Snapshots i Oh so special. 

Z tej pierwszej wykorzystałam dwa cienie fiolet- purple haze oraz beż- sand walker ...stąd tytuł posta :)) Natomiast z paletki drugiej oh so special wykorzystałam tylko jeden cień do podkreślenia dolnej powieki, czyli brąz. Na koniec dla błysku ..bo przecież tak mamy wyglądać podczas tego wieczoru na środek powieki ruchomej wklepałam palcem delikatnie Shimmer dust z Miss sporty (008).

Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)) zapraszam do obejrzenia fotek :))












Pozdrawiam Jowi :))

19 komentarzy:

  1. O widzisz...
    Pamiętasz, jak pisałam wczoraj w kom pod tamtym postem ,że nie zrobiłabym sobie tamtego makijazu..?
    A ten to biore bez gadania. Fiolet do mnie pasuje, a make upy tego typu kupuję i nie gadam.
    pozdrawiam cieplutko. :p
    jak znajdziesz czas, to wpadnij czasem:
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. brakuje mi kreski. zdefiniowałaby całość :) ale ładne cieniowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie toleruję u siebie kresek więc ich nie robię..

      Usuń
  3. Gratuluję zdanego prawka !! :) ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję prawka! tylko nie piracić teraz ;) a make up... fajne blendowanie i moje kolory. szkoda, że dokładniej go nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) heh postaram się nie piracić :P

      Usuń
  5. gratuluję!
    piękny makijaż
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. juz dolaczylam do obserwatorow. bardzo dziekuje za obserwowanie mojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post . :)
    Zapraszam do mnie : http://modowyszpital.blogspot.com/ .
    Miło by było gdybyś zaobserwowała odwdzięcze się . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolorki,lubie takie!ale brakuje mi kreski ma gornej powiece-moze sprobuj nastepnym razem zrobic chociaz taka delikatna?:)
    Gratuluje prawka'

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze malowałam się szarściami i brązami:) ale odkad mam oh so special to używam fioletu i różu he he.. co prawda ten fiolet podchodzi pod dziwny nieokreslony kolor, ale..zawsze to jakaś odmiana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przeważnie unikam fioletów :P
    u Ciebie bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ♥
    obserwujemy ? ;*
    odpowiedz na moim blogu : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post, your blog is amazing dear <3
    Would you like to follow each other?
    love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń