poniedziałek, 28 stycznia 2013

Sand walker & washed ashore

Witajcie :)
 Chciałabym dziś przedstawić Wam mój dzisiejszy i wczorajszy make up.. niestety nie mam czasu na codzienne wpisy.. sesja jest więc wybaczcie. 
Do makijaży użyłam : paletek sleeka Snapshots i oh so special. Podkład rimmel Wake me up, puder fiksujący z kryoalana Tl2, tusz do rzęs miss sporty studio lash 3d volumythi. 

Tak więc dzisiejszy make up wykonałam bardzo bardzo delikatnie, ale takie lubię więc.. 






Wczorajszy make up ... 






 Pozdrawiam Jowi :))

13 komentarzy:

  1. Oba bardzo ładne, ale pierwszy bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie wolę ten drugi ;)
    ale wykonanie jednego i drugiego świetne :)
    Ślicznie Jowiś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi oba sie podobaja , sama czesto maluje sie tak na codzien;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :P uwielbiam nowinki o kosmetykach !
    mam nadzieję, że mój też ci się spodoba i również go zaobserwujesz :PP

    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię minimalizm, w twoim wydaniu wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż ♥
    Obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobnie maluję się na co dzień :) Szkoda, że aparat nie oddaje uroku takich makijaży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom szkoda szkoda, ale cóż dobrze że w ogóle udaje się jakieś zdjęcie zrobić :)) pozdrawiam

      Usuń
  8. Pierwszy jest taki świeży! :) Drugi również bardzo mi się podoba, tak ładnie roztarłaś te cienie :)

    OdpowiedzUsuń