poniedziałek, 11 lutego 2013

Inaczej niż zwykle

Witam :) 
Dawno mnie tu nie było.. wiem wiem miałam się poprawić ale cóż siła wyższa .. jedynym sprawcą  jest brak czasu... ;/;/ chociaż sesję już mam za sobą.. 
Ale dziś mam chwilę na napisanie krótkiego posta w ogóle nie dotyczącego makijażu.. 
Przychodzę żeby pochwalić się Wam moją zdobyczą..nareszcie udało mi się coś znaleźć.. a długo szukałam :) Kilka dni temu zakupiłam sobie torbę, bo te które posiadam są małych rozmiarów a potrzebne mi było coś większego gdzie będę mogła włożyć np zeszyt A4. 
Moją zdobycz znalazłam w Divers'ie :)) Jak widać na zdjęciach z przodu torby są 4 kieszonki, a w środku jest jedna na zameczek i dwie bez. 

p.s. może pojawię się z jakimś makijażykiem?? co Wy na to ?? Odwiedzacie mnie jeszcze? czy już mnie nie lubicie?? :)) 





Pozdrawiam Jowi :))

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna ta torebka :) ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torebka, no i chyba bardzo pojemna? :) lubię takie ;)

    +obserwuję, www.psychodelax3.blogspot.com, zapraszam do siebie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń