piątek, 15 lutego 2013

Walentynkowo - urodzinowe - imieninowe

Witajcie Kochane :)) 

Jak minęły Wam wczorajsze walentynki?? Zostałyście jakoś zaskoczone przez swoich lubych?? Mam nadzieję, że tak.. U mnie było miło, wieczorek spędzony w domu z narzeczonym przy winku.. czego chcieć więcej.. 


Taką mój kochany sprawił mi radość Fiołkiem alpejskim.. i tym balonikiem :))

A dziś kolejne moje święto... aż podwójne urodzinowo -  imieninowe :)) Ku mojemu zaskoczeniu, kiedy niedawno wróciłam do domu mój nos wyczuł świeżo upieczone ciacho :) Byłam szczerze..mega zaskoczona, bo nigdy mój luby nie robił tego typu rzeczy, debiut i to w moje urodziny normalnie :) ahh same dobre rzeczy mnie dziś spotykają.. jak ja to lubię :)) Zresztą kto tego nie lubi :) heh 




Pozdrawiam Jowi :))

4 komentarze:

  1. Jakie piękne prezenty! Pozazdroscić. :-(
    Śliczny ten fiołek. ja tam gustuję w hiacyntach!
    Wszystkiego Najlepszego, kochana! szczęści i zdrowia!
    Pozdrawiam serdecznie. Tego Twojego Lubego tez pozdrów. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuuję ślicznie :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Uroczy balonik ;)
    Wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń