środa, 27 lutego 2013

Wiosennie :)


Cześć wszystkim :))

Dziś kolejny post. Post jednak będzie dotyczył czegoś innego niż make up :) Wiosna już niedługo więc chciałabym Wam pokazać .. hmm .. tulipany i co można z nimi zrobić :) 

Ułożenie bukietu rozpoczyna się od wykonania jego konstrukcji (stelażu). Taką konstrukcję można stworzyć np.  z gałązek derenia. Jeżeli gałązki nie chcą nam się trzymać, można pomóc sobie kawałkiem drucika. Jednak trzeba będzie go potem ukryć. 

Z końcówek 3 drutów, które doczepiamy do konstrukcji tworzymy rączkę, wokół której będziemy spiralnie układać poszczególne elementy kompozycji.

Na tak przygotowanej konstrukcji układamy już kwiaty ...w zależności co kto lubi, ja w tym wypadku dziś na zajęciach miałam do dyspozycji tylko tulipany. 



a tu możecie zobaczyć co mi wyszło :) 









Pozdrawiam Jowi :))

7 komentarzy:

  1. Jeju jaki śliczny bukiecik!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bukiet, świetna robota !! :) u mnie też ostatnio zagościły tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. przepiękna kompozycja kwiatów :)


    Jeśli masz ochotę, zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post dear <333 I really really really like your blog! Love, Anna

    http://www.fashionanna.com/

    OdpowiedzUsuń