środa, 17 kwietnia 2013

Wachlarz z goździków & paletka sleek acid

Witam :) Mam nadzieję, że mocno mnie nie zlinczujecie ... ;/ 

Po jakże wielkiej nieobecności powracam do świata żywych... dawno mnie tu nie było... ostatni post pojawił się przed Świętami Wielkanocnymi.. jedynym powodem jest ciągły brak czasu.;/;/
Podczas tej długiej nieobecności wiele się działo..m.in. byłam w Holandii by spędzić święta z ukochanym. 

Po powrocie znów zabrałam się za pisanie pracy magisterskiej, pewnie wiecie co to znaczy... a jak nie to się przekonacie...;/;/ 

Wygrałam również w rozdaniu z okazji dnia kobiet u Monusia Paletkę Sleek Acid.. z której się bardzo ucieszyłam.. :D :D 

A teraz całkiem z innej beczki...
Dziś pojawiam się, by pokazać Wam moją dzisiejszą wiązankę ślubną typu ''Wachlarz'', którą wykonałam na zajęciach z bukieciarstwa. Powstała ona z tekturki oklejonej liśćmi róży. Natomiast w gąbce florystycznej znalazły się czerwone goździki oraz gipsówka. Dodatkiem do dekoracji były perełki umocowane na szpileczkach. 

Efekt widoczny na zdjęciach... 





A tutaj paletka sleek acid z wygranej..
W najbliższym czasie... może już jutro pojawi się pierwszy makijaż wykonany własnie dzięki tej paletce.. 



Pozdrawiam serdecznie Jowi :))

7 komentarzy:

  1. Nikt Cie nie będzie linczował. Bynajmniej nie ja^^
    Faktycznie tak długo Cię nie było, że już myślałam, że się coś stało, czy coś.. dobrze, że dajesz znak życia^^ Śliczny wachlarz. Bardzo mi się podoba^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh to wielka ulga.. bałam się trochę powrotu.. :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam na FB.. no twoja wiązanka jest tak cudowna że łoo jesooo! w pierwszym momencie pomyślałam że wygląda jak torebka! i taką torebko - wiązankę to bym sama chciała mieć! :D no cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiet jest przepiekny,oczarowal mnie!!!:) a paletek Sleek mam 9,ale Acid jeszcze nie, a jest piekna i taka wiosenna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest jakaś masakra z tymi kwiatami... że to się da tak poskładać, tak skomponować. nie mam pojęcia jak, ale strasznie mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chcesz mogę ci dokładnie opisać jak powstaje takie cudeńko :)

      Usuń