czwartek, 18 kwietnia 2013

Wianuszek komunijny

Hejka :)


Dziś jest u mnie piękny słoneczny dzień, nie wiem jak u Was.. ale aż się chce żyć.. Dziś kolejne zajęcia z bukieciarstwa miałam, więc przychodzę się pochwalić. A już wieczorem pojawi się post z make up'em.. w którym wykorzystam swoją nową zdobycz :D :D paletkę sleek acid :)
Co Wy na to?? :D










Wykonanie takiego wianuszka nie jest trudne.. użyłam tu kolejny raz tekturki cienki paseczek jak widać na zdjęciach, który usztywniła drucikami i owinęłam tasiemką. Jak widać użyte kwiaty to biały goździk, gipsówka, zwinięte płatki różyczek oraz listki goździka. Do dekoracji z tyłu głowy dołączyłam koraliki z tasiemką :)

Pozdrawiam Jowi :)) miłego dzionka kochani

6 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy wianek ;) fajny do wiosennych sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm... planuję sesję w której przydałby się taki ;) może spróbuję odtworzyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać w opisie, że do zmontowania całego wianuszka komunijnego.. używałam kleju na gorąco, który jest niezbędny do przymocowania wszystkiego..

      Usuń