poniedziałek, 29 lipca 2013

Make up na weselicho

Witajcie Kochane :)) w jakże upalne dni :))

Trochę czasu minęło, kiedy ostatni raz pisałam Wam, że wracam do prowadzenia bloga. Tak jak już wcześniej wspominałam w poprzednim poście.... powód to pisanie pracy mgr.. obrona... przeprowadzka za granicę.. 


Przychodzę dziś do Was z moimi próbkami makijaży na weselicho, które będzie już w tą sobotę :)) 
To moje pierwsze próbki po jakże długaśnej przerwie, więc nie zlinczujcie mnie.. Nie pokazuję jednak całości makijażu, a tylko same oczka :) Standardowo kolorki wzięłam z paletek sleeka :)

Pełną odsłonę wstawię obowiązkowo po weselichu :)) 

P.S. Może doradzicie mi jaki makijaż zrobiłybyście sobie do miętowej kiecki.. :)) Czekam na Wasze propozycje.. 







Pozdrawiam Jowi :))

41 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie od góry naj :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Na pierwszym zdjęcie makijaż najładniej się prezentuje. podoba mi sie... Moze bez odcienia zielonego... ale śliczne^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie, zgadzamy się, że na 1wszym naj naj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mm piekne oczka;))) gdzie mozna dostac aka paletke sleeka? bo na nia poluje juz od dluzszego czasu;)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petite do makijażu wykorzystałam paletki sleek'a - acid, snapshots i storm :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł fajny,w moim wykonaniu dodałabym pewnie ciemną kreskę i odrobinę złota,bo uwielbiam złoto na takie wyjścia:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny makijaż - pierwsze zdjęcie cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż!! Do miętowej sukienki dobrze się może sprawdzić makijaż w beżach,brzoskwiniach czy złocie,taki pastelowy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do miętowej sukienki zrobiłabym na Twoim miejscu makijaż w podobnym stylu tylko w bardziej cielistych odcieniach. Myślę, że kolor sukienki nie będzie potrzebował konkurencji na oczach ;)
    Pozdrawiam i będę odwiedzać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne oczy <3 zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/ TRWA KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  12. łądne oba te makijaze, bardziej mi sie pdooba przecieniowanie cieni w 1 ale kolorki w drugim heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakiego pędzelka używasz do rozcierania?
    zapraszam do mnie i do obserwowania :)
    http://takingcareofhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam pędzelka bez markowego :D gdzieś kiedyś dostałam i fajnie mi się nim blenduje

      Usuń
  14. Ja do miętowej sukienki zrobiłabym smokey eyes, żeby przełamać tę słodkość :P ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetny blog, a teraz jestem za tobą, mam nadzieję, że na zasadzie wzajemności)
    http://lakoman.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne zestawienie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny make-up! Ślicznie podkreślił Twój kolor tęczówek :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Dołączam do obserwatorów
    Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. we love this look, especially the glitter liner!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC, (79) would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  20. zapraszam do mnie na rozdanie:)
    http://make-up-owisko.blogspot.com/2013/10/rozdanie-do-wygrania-zestaw-do-manicure.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja do miętowej bym wybrała pierwszy makijaż :) ale wszystkie są śliczne

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I like ur blog, we could follow if u want. Let me know :)

    http://vivalavida-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta zieleń! Tak wiosennie :)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uh, good post I guess. Not sure I agree with you 100% but I guess without different views the world would be a pretty boring place ;\
    jeux de motos

    OdpowiedzUsuń
  25. nice

    gya-make-up.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyvm for the useful information! I wouldnt have found this otherwise!
    jeux avion
    jeux barbie
    jeux ben10

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż cudny, idealnie pasuje do Twoich ciemnych oczek;*

    Obserwuje.
    zapraszam do mnie:
    http://testujemyrazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny efekt :)
    Śliczny makijaż :)
    Zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić mini kombajn kosmetyczny 4w1 opinie, urządzenie do mikrodermabrazji homedics mda-100-eu i wyszczuplające urządzenie kawitacyjne do liposukcji ultradźwiękowej. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń